UNFC တြင္ ပါ၀င္မႈရပ္ဆိုင္း ၊ KNU ႏွစ္ျခမ္းမကြဲပါဘူးဟု ေနာ္စီဖိုုးရာစိန္ဆို



“က်မတိုု႕ ႏွစ္ျခမ္း မကြဲပါဘူး၊ က်မတိုု႕ ဆံုုးျဖတ္ခဲ့တာေတာ့ KNU မွာ ဆံုုးျဖတ္ထားတဲ့ တပ္ေပါင္းစုုအပါအ၀င္ ပူးေပါင္းမႈဟာ KNU ရဲ႕ မူသေဘာထားရွိတယ္၊ ဒါကိုုလည္း ဆက္လက္ၿပီးေတာ့ သြားမွာကေတာ့ ဗဟိုုေကာ္မတီက အားလံုုးသေဘာထားရွိၿပီးသား ျဖစ္တယ္။ ဒီမူကေတာ့ က်မတိုု႕ကေတာ့ မပယ္ ပ်က္ရေသးဘူး၊ ခ်ထားတဲ့မူအတိုုင္းပဲ ေရွ႕သြားေသးတယ္လိုု႕ အဲ့ဒါ ဒီကြန္ဖရင့္က ဆံုုးျဖတ္တဲ့မူပဲ ရွိေသးတယ္ အဲ့ဒါေၾကာင့္ က်မတိုု႕ ဒါကိုုဆိုုလိုုတာေလ၊ က်မတိုု႕ KNU ဗဟိုုေကာ္မတီေတြကေတာ့ ဒီမူအတိုုင္းပဲ သြားတာ ။အဲ့ဒါေၾကာင့္ KNU က ဒီ မဟာမိတ္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရးမူကိုု ဆက္လက္ကိုုင္သြားရမွာ”


ကရင္အမ်ိဳးသားအစည္းအရံုုး KNU အေနႏွင္႔ UNFC အဖြဲ႕တြင္ ပါ၀င္ေတာ့မွာ မဟုတ္ေၾကာင္း ကိုုယ္စားလွယ္ အားလံုုးကိုု ရုုတ္သိမ္းေၾကာင္း UNFCညီလာခံေနာက္ဆံုုးေန႕၌ KNU က အေၾကာင္းၾကားစာေပးပို႔ခဲ႔သလို အဖြဲ႕အစည္းအတြင္း၌လည္း စိတ္၀မ္းကြဲမႈမရွိဟု ထိပ္ပိုင္းေခါင္းေဆာင္တစ္ဦးက ေျပာၾကားလိုက္သည္။

Shwe Myitmakha Media Group

0 comments:

Post a Comment