ေ၀ဖန္ခံေနရတဲ့ ႐ိႈးပြဲဖက္ရွင္နဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ အဆုိေတာ္ အမြန္း ရွင္းၿပီ


၂၀၁၀ ခုႏွစ္ေလာက္ကစလုိ႔ ဂီတေလာကထဲကုိ ေရာက္ရွိလာတဲ့ အဆုိေတာ္ အမြန္း(Ah moon) ဟာ အခုလတ္ တေလာ သူ႔ရဲ႕ ႐ိႈးပြဲမွာ ၀တ္ဆင္တဲ့ ဖက္ရွင္ေတြနဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ လူေျပာသူေျပာမ်ားေနပါတယ္။ သူရဲ႕၀တ္ဆင္မႈ ဖက္ရွင္ေတြဟာ အေနာက္ႏုိင္ငံက အဆုိေတ္ာမမေတြရဲ႕ ႐ိႈးပြဲဖက္ရွင္ေတြနီးပါး ေပၚေပၚတင္တင္ ျဖစ္လာ ေလေတာ့ ျမန္မာျပည္ပရိတ္သတ္ရဲ႕ ပါးစပ္ဖ်ား နည္းနည္း လႈပ္ခတ္လာခဲ့တာပါ။ အခုေနာက္ဆုံး သိပ္မၾကာ ေသးခင္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အမ်ိဳးသားကဇာတ္႐ုံမွာ ျပဳလုပ္သြားတဲ့ Miss Myanmar International 2015 မယ္ၿပိဳင္ပြဲႀကီးရဲ႕ ေဖ်ာ္ေျဖေရးအစီအစဥ္မွာ သူ၀တ္ဆင္သြားခဲ့တဲ့ ဖက္ရွင္တခုေၾကာင့္ ေ၀ဖန္ေျပာဆုိမႈမ်ားရွိ လာခဲ့ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ အဲ့ဒီမယ္ၿပိဳင္ပြဲရဲ႕ က်င္းပေရးေကာ္မတီက သူတုိ႔အလွမယ္ေရြးခ်ယ္ပြဲမွ ေဖ်ာ္ေျဖေရး အစီအစဥ္တခ်ိဳ႕မွာ ျမန္မာ့႐ုိးရာယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ မကုိက္ညီတဲ့ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈေတြ ပါ၀င္ခဲ့တဲ့အတြက္ အျမင္ မသင့္ေတာ္ျခင္း၊ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ခဲ့ရျခင္းနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ တရား၀င္ ျပန္လည္ေတာင္းပန္ျခင္း ေတြ ျပဳလုပ္ခဲ့ရတဲ့အထိပါပဲ။ အဲ့ဒီလုိျဖစ္ပ်က္ခဲ့ရတာနဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ေရာ သူလက္ရွိ လုပ္ကုိင္ျဖစ္ေနတဲ့ အႏုပညာအလုပ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ေရာ အဆုိေတာ္ အမြန္းကုိ ဧရာ၀တီက ဆက္ သြယ္ေမးျမန္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ေမး အမြန္းရဲ႕ ေဖ်ာ္ေျဖေရးဖက္ရွင္နဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ ေ၀ဖန္ခံေနရတဲ့အေပၚ ဘာေျပာခ်င္ပါလဲ။ ဘယ္လုိသုံးသပ္ခ်င္ပါလဲ။
ေျဖ ပထမဆုံးအေနနဲ႔ Miss Myanmar International Organizer ေတြဘက္က သူတုိ႔ေတြအေနနဲ႔ ေတာင္းပန္စာ ထုတ္ျပန္ရတယ္ဆုိတာကုိ ၾကားသိရတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ စိတ္မေကာင္းဘူး။ ဘာေၾကာင့္လည္း ဆုိေတာ့ ကုိယ့္ရဲ႕ performance ေၾကာင့္ဆုိၿပီး ဦးတည္ၿပီးေတာ့ သူတုိ႔ဘက္ကေနၿပီး ေတာင္းပန္စာ ထုတ္ျပန္ရ တယ္ဆုိတဲ့အတြက္ေၾကာင့္မုိ႔လည္း စိတ္မေကာင္းတာပါ။ ေနာက္တခ်က္က က်မအျမင္ကေတာ့ က်မ အၿမဲတမ္းေျပာပါတယ္။ လူေတြအားလုံးရဲ႕ မတူညီတဲ့ အျမင္ေတြကုိ ေလးစားပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆုိ ေတာ့ လူတုိင္းမွာ မတူညီတဲ့ အျမင္ေတြရွိတာပဲေလ။ ၿပီးေတာ့ က်မႏုိင္ငံကုိ က်မခ်စ္တယ္။ က်မ႐ုိးရာ ယဥ္ေက်းမႈကုိလည္း က်မခ်စ္တယ္။ က်မရဲ႕ ကခ်င္႐ုိ္းရာ ျမန္မာ႐ုိးရာ တုိင္းရင္းသား၀တ္စုံအားလုံးကုိ က်မခ်စ္တယ္။ တနဂၤေႏြဘုရားေက်ာင္းတက္တဲ့ အခ်ိန္၊ ေရႊတိဂုံဘုရားသြားရင္ ဒါမွမဟုတ္ အလွဴမဂၤလာ ပြဲေတြသြားရင္ က်မရဲ႕ပုံစံက လုံခ်ည္နဲ႔ရင္ဖုံးပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ အခုဟာက က်မက အႏုပညာရွင္တေယာက္ေလ။ ေနာက္ ဒါက က်မရဲ႕ အႏုပညာ တင္ဆက္မႈတခုပါ။ စတိတ္ေပၚမွာ က်မရဲ႕ေပါ့ပ္ျမဴးဇစ္နဲ႔ ေပါ့ပ္ဂီတနဲ႔ အကနဲ႔ ေဖ်ာ္ေျဖေနတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မရဲ႕ပုံစံသည္ တျခားစီျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။ အဲ့လုိေဖ်ာ္ေျဖေနတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မကုိ ယဥ္ေက်းမႈကုိ မျမတ္ႏုိးပါဘူးတုိ႔၊ ယဥ္ေက်းမႈကုိ ဖ်က္ဆီးေနပါတယ္တုိ႔ေျပာလုိက္ရင္ ဒါႏွစ္ခုဟာ လုံး၀မတူတဲ့ ေနရာႏွစ္ခုေပ့ါေနာ္။ အဲ့လုိက်မ ျမင္ပါတယ္။ အဲ့ေတာ့ အဲ့ႏွစ္ခုကုိ ဆြဲစိၿပီးေတာ့ ဘယ္လုိမွေျပာလုိ႔မရပါဘူး။ က်မအျမင္ကုိေျပာတာပါ။ က်မ ကတယ္၊ ဆုိတယ္၊ တင္ဆက္တယ္။ က်မပရိတ္သတ္ေတြက က်မကုိ ခ်စ္တယ္။ က်မလုပ္တဲ့အႏုပညာကုိ ႏွစ္သက္အားေပးၾကတယ္။ က်မလုပ္ေနတဲ့အနုပညာက သူတုိ႔အတြက္ လုပ္တာေပ့ါေနာ္။ က်မ ျမန္မာႏုိင္ငံနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့လည္း အၿမဲတမ္း ဂုဏ္ယူေနသူတေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္လည္း “ျမန္မာ” ဆိုတဲ့သီခ်င္းကို က်မကုိယ္တုိင္ ေရးထားတယ္။ အေမရိကား LA က Paramounp Studio မွာ အဲ့တုန္းကလည္း ျမန္မာ ၀တ္စုံ အျပည့္နဲ႔က်မ႐ုိက္တယ္။ ဆုိေတာ့ က်မတုိ႔ႏုိင္ငံတြင္းမွာလည္း အရည္အခ်င္းရွိတဲ့သူေတြအမ်ားႀကီးရွိတယ္။ ကမၻာကုိထြက္ျပမယ္ဆုိရင္ ထြက္ျပရဲတဲ့ သတၱိရွိဖုိ႔ရယ္၊ ယွဥ္ၿပိဳင္ ႏုိင္စြမ္းရွိဖုိ႔လုိပါတယ္။ သူမ်ားႏုိင္ငံက အႏုပညာေတြ သူမ်ားႏုိင္ငံက အဆုိအကေတြ အႏုပညာပုိင္းဆုိင္ရာ အရာရာမွာ အရမ္းအဆင့္ျမင့္ၿပီး သာလြန္ေနတယ္။ က်မတုိ႔ႏုိင္ငံက ပရိတ္သတ္ေတြအားလုံးကလည္း ႏုိင္ငံတာက ျမဴးဇစ္ဗီဒီယုိေတြကုိေရာ အကေဖ်ာ္ေျဖတင္ဆက္ပုံေတြကုိေရာ တကယ့္ႏုိင္ငံတကာက K-pop ပဲျဖစ္ျဖစ္ေပ့ါ သူတုိ႔ရဲ႕ ေဖ်ာ္ေျဖမႈဆုိရင္ လက္မွတ္ေတြ ေစ်းႀကီးေပး၀ယ္ၿပီး တခဲနက္ သြား ၾကည့္ၾကတယ္။ ႏုိင္ငံျခားမွာ သြားမၾကည့္ႏုိင္ရင္ေတာင္မွ ဒီနုိင္ငံမွာ လာေဖ်ာ္ေျဖဖုိ႔အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ၾကတယ္။ တကယ္လုိ႔မ်ား ဘီယြန္ေဆးတုိ႔ ဘရစ္နီစပီးယားတုိ႔ ေတလာဆြစ္တုိ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ လာဆုိလုိ႔ကေတာ့ လူေတြ သိန္းနဲ႔ခ်ီ သြားအားေပးၾကမွာပဲ။ သူတုိ႔ကုိလည္း ဘာ၀တ္ပါတုိ႔ ညာ၀တ္ပါတုိ႔ ၿပီးရင္ ဘာမ၀တ္နဲ႔တုိ႔ ဘာမေျပာနဲ႔တုိ႔ ဘယ္သူကမွ ေျပာၾကမွာမဟုတ္ဘူး။ က်မကျမန္မာႏုိင္ငံက မိန္းကေလး တေယာက္ျဖစ္လုိ႔ပါဆုိၿပီးေတာ့မွ က်မေဖ်ာ္ေျဖတဲ့ ေပါ့ပ္နဲ႔ အကမွာက်ေတာ့ ယဥ္ေက်းမႈ အက်ီႀကီးနဲ႔က်ေတာ့ အဆင္မေျပဘူးေပ့ါေနာ္။ က်မဆုိတာ ကတာအတြက္ကုိ က်မ၀တ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေျပာတာကုိ Miss Myanmar အဖြဲ႔အစည္းအေနနဲ႔ ျပန္ၿပီးေတာင္းပန္ရတယ္ဆုိေတာ့ က်မအေနနဲ႔ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်မ အဓိက ေျပာခ်င္ တာက က်မတုိ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံက အႏုပညာက ကမၻာမွာ ဘယ္လုိယွဥ္မလဲ။ အႏုပညာဆုိတာက ယဥ္ေက်းမႈ ဘက္က သြားတာမဟုတ္ဘဲ ကမၻာနဲ႔ ယွဥ္တဲ့ အႏုပညာက ဘယ္လုိယွဥ္မလဲေပ့ါ။ US နဲ႔ Europe ကုိ ခဏ ေမ့ထားလုိက္ပါဦး။ K-pop ကုိေတာင္ ဘယ္လုိယွဥ္မလဲ။ ဒါမွမဟုတ္ အိမ္နီးခ်င္းႏုိင္ငံ ထုိ္င္းကုိေတာင္ က်မတို႔ယွဥ္ဖုိ႔ေတာ္ေတာ္ခက္ေနပါေသးတယ္။ က်မတုိ႔ဆီမွာ အရည္အခ်င္းရွိတဲ့ ေတးဂီတပညာရွင္ေတြ ေတးေရးဆရာေတြ ေတးဆုိေတြအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ အားလုံးကို ကမၻာ့အလယ္မွာ ထြက္ေပၚလာေစခ်င္တာက က်မရဲ႕ စိတ္ဓာတ္အရင္းခံပါပဲ။ က်မေမွ်ာ္လည္းေမွ်ာ္လင့္တယ္။ အဲ့ဒီအတြက္ က်မႀကိဳးစားေနတယ္။ က်မရဲ႕ ဂီတ တင္ဆက္မႈေတြ ဖက္ရွင္ေတြကုိ မႀကိဳက္တဲ့ သူေတြအေပၚမွာ ဘယ္လုိမွ က်မ သေဘာမထားပါဘူး။ လူတုိင္းမွာ လြတ္လပ္စြာ ေတြးေခၚပုိ္င္ခြင့္ရွိပါတယ္လုိ႔ က်မထင္တယ္။ က်မ စင္ေပၚမွာေဖ်ာ္ေျဖေနတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မရဲ႕ ေပ့ါပ္ဂီတနဲ႔ အက အစီအစဥ္ပါ။ က်မရဲ႕ေဖ်ာ္ေျဖမႈကုိ ၾကည့္ဖူးတ့ဲသူေတြလည္း သိပါတယ္။ က်မက စင္ေပၚမွာ ဒီလုိမ်ိဳး ပရမ္းပတာ ၀တ္ၿပီးေတာ့မွ တက္ၿပီး ေဖ်ာ္ေျဖေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္ဆုိ တကယ္ကၿပီးေတာ့မွ က်မရဲ႕အက၊ အဆုိ ေတြကုိ ေသခ်ာစီစဥ္ၿပီးေတာ့မွ ေဖ်ာ္ေျဖေလ့ရွိပါတယ္။ အ့ဲဒါ က်မရဲ႕ အႏုပညာရွင္တေယာက္အေနနဲ႔ ခံယူတဲ့ ခံယူခ်က္ပါပဲ။ က်မအေနနဲ႔ ဘယ္သူ႔ကုိမွ နစ္နာေစခ်င္တဲ့ ထိခုိက္ ေစခ်င္တဲ့စိတ္အလ်ဥ္းမရွိပါဘူး။ အဲ့ေတာ့ က်မကုိ ေဖ်ာ္ေျဖခြင့္ေပးခဲ့တဲ့ Miss Myanmar အဖြဲ႔အစည္းကုိလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ေမး ဒီမတုိင္ခင္က ေမွ်ာ္စင္ကြ်န္းက Grand Royal Pre New Year ပါတီပြဲတုန္းက အမြန္းရဲ႕ အ၀တ္အစားတခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ ေ၀ဖန္ခံခဲ့ရဖူးေသးတယ္ေနာ္။ ဆိုေတာ့ အမြန္းရဲ႕ဖက္ရွင္နဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ အခုေနာက္ ပုိင္းမွာ ပရိတ္သတ္က ပုိသတိထားမိလားၿပီး အမြန္းရယ္လုိ႔ သိလာတယ္လုိ႔ ျမင္မိလား။
ေျဖ က်မအေနနဲ႔ ေျပာရမယ္ဆုိရင္ အဲ့ဒီ ဖက္ရွင္တခုတည္းေၾကာင့္နဲ႔ ေနရာတေနရာကုိ ေရာက္လာဖုိ႔ဆုိတာ မလြယ္ပါဘူး။ အႏုပညာအလုပ္က ဒီ့ထက္ ပုိက်ယ္ျပန္႔နက္နဲပါတယ္။ အဓိကက က်မေရးတဲ့ သီခ်င္းေလး ေတြနဲ႔ က်မတင္ဆက္ပုံေတြနဲ႔ က်မရဲ႕ဆုိရွယ္မီဒီယာ ယူက်ဳမွာတင္ထားတဲ့ Music Video ေလးေတြနဲ႔ေပ့ါ။ က်မ ဒီအႏုပညာကုိ သေဘာက်တဲ့ ပရိတ္သတ္ေတြရွိလာတဲ့အတြက္ေၾကာင့္မုိ႔သာ ဆက္ၿပီးေတာ့ ဒီလုိ ရပ္တည္ႏုိင္ တာပါ။ အဲ့ဒီဖက္ရွင္ေၾကာင့္ လူသိတယ္ဆုိတာက တစိတ္တေဒသမွန္ေတာ့မွန္ပါတယ္။ ဖက္ရွင္ကုိၾကည့္ၿပီး ေအာ္ သူဒီလုိ ၀တ္ထားတာပါလားဆုိၿပီး သူတုိ႔စိတ္၀င္စားတာေတာ့ရွိတယ္။ အဲ့ဒီရဲ႕ေနာက္ကြယ္မွာ သူတုိ႔ေတြ တကယ္တမ္းၾကည့္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မရဲ႕ သီခ်င္းေလးေတြ က်မတကယ္ ေရးထားဆုိထားတဲ့ သီခ်င္ေလး ေတြ က်မတင္ဆက္ပုံေလးေတြကုိ သူတုိ႔ ျမင္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ အ့ဲဒါဟာ က်မကုိပုိၿပီး အေရွ႕ကုိ ဆက္လွမ္းႏုိင္ ဖုိ႔အတြက္ သြားဖုိ႔အတြက္ ရပ္တည္ဖုိ႔အတြက္ အားေပးတဲ့ ပရိတ္သတ္ရွိမွသာလုိ႔ က်မထင္ပါတယ္။ က်မအေန နဲ႔ အဲ့ဒီဖက္ရွင္ႀကီးကုိပဲ သိပ္ၿပီးေတာ့ ေခါင္းထဲထားမေနဘူး။ လူတုိင္းနဲ႔ မတူတဲ့ အျမင္ေတြရွိတဲ့ထဲမွာ လူတုိင္း ေျပာၾကဆုိၾကတာကုိ က်မတေယာက္တည္းမွ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘယ္သူ႔ကုိ ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေနာ္။ လမ္းသြားေနတဲ့သူ တေယာက္ကုိလည္း လူေတြက ထုိင္ေျပာရင္လည္း ေျပာေနၾကတာပဲ။ အဲ့တေယာက္ကေတာ့ ပုံတုန္းႀကီး၊ အဲ့တေယာက္ကေတာ့ တအားလန္းလြန္းတယ္၊ လြန္လြန္းတယ္။ အဲ့တေယာက္ကေတာ့ ႐ုိင္းတယ္။ မုိက္တယ္ ေပ့ါေနာ္။လူေတြက လမ္းေပၚေလွ်ာက္သြားေနတဲ့လူေတြကုိေတာင္ ေျပာခ်င္ေျပာေနၾကတာ။ အဲ့ေတာ့ က်မအ ေနနဲဲ႔ ဖက္ရွင္ပုိင္းကို ေျပာေနၾကတာကုိ အရမ္းႀကီးေထြေထြထူးထူး အာ႐ုံထားၿပီး အဲ့ဒါကုိ ေတြးမေနပါဘူး။ အဓိက က်မလုပ္စရာရွိတဲ့ နိစၥဓူ၀ သီခ်င္းေရးတယ္၊ ဆုိတယ္၊ ပရိတ္သတ္ကုိ သီခ်င္းေတြ ခ်ျပဖုိ႔အတြက္ အဲ့ဒါကုိပဲ အဓိက က်မအာ႐ုံထားပါတယ္။
ေမး အမြန္းရဲ႕ တကိုယ္ရည္အျမင္တခုအေနနဲ႔ အႏုပညာတခုကုိ ဖန္တီးတဲ့အခါမွာ ဖက္ရွင္က ဘယ္ေလာက္အထိ ပံ႔ပုိးေပးႏုိင္လဲလုိ႔ သုံးသပ္မိလဲ။
ေျဖ ဖက္ရွင္ကေတာ့ ေတ္ာေတာ္ကုိ အေရးပါပါတယ္။ အဆုိရယ္၊ အကရယ္၊ သီခ်င္းေရးတာရယ္ ၿပီးရင္ဖက္ရွင္ ကေတာ့ တြဲကုိ တြဲရတယ္။ ဘာလုိ႔လည္းဆုိေတာ့ ဘယ္ေလာက္ပဲ အရည္အခ်င္းရွိၿပီးေတာ့ ေတာ္ေနပါေစ။ အျမင္မွာ မ်က္စိပသာဒ သိပ္မက်ရင္လည္း ပရိတ္သတ္က ထင္သေလာက္ အားေပးမႈက မရွိၾကဘူးေပ့ါ။ သီခ်င္းေလးေတြေတာ့ ႀကိဳက္တယ္ေပ့ါ။ အဲ့လုိျဖစ္တတ္တယ္။ လူကုိယ္တုိင္လည္း ဖက္ရွင္မွာ အားထုတ္ဖုိ႔ လုိေတာ့ လုိပါေသးတယ္။ အဲ့ေတာ့ က်မကေတာ့ အဓိကက ကုိယ္ကုိယုံၾကည္မႈေပးနုိင္မယ့္ အ၀တ္အစား ေတြကုိ က်မ၀တ္တယ္။ ဘာလုိ႔လည္းဆုိေတာ့ လူငယ္တေယာက္အေနနဲ႔ လူငယ္ပရိတ္သတ္ေတြရဲ႕ ေရစီး ေၾကာင္းကုိလည္း က်မ လူငယ္တေယာက္အေနနဲ႔ သိပါတယ္။ အဲ့ေတာ့ ဒီ လူငယ္ေတြ သေဘာက် လူငယ္ေတြ လက္ခံႏုိင္တဲ့ အေနအထားနဲ႔ မ်က္စိအျမင္မွာ လူငယ္ေတြအတြက္ ဆြဲေဆာင္မႈရွိတဲ့ ဖက္ရွင္တခုကုိေတာ့ က်မ ၀တ္ေလ့ရွိပါတယ္။ အဓိကက က်မ ျမဴးဇစ္နဲ႔လုိ္က္တဲ့ ဖက္ရွင္ကုိ က်မ စဥ္းစားၿပီးေတာ့မွ ေဖ်ာ္ေျဖေရးေနရာ ေတြမွာ က်မ၀တ္ပါတယ္။ ဖက္ရွင္ပံ႔ပုိးမႈအပုိင္းကေတာ့ ရာခုိင္ႏႈန္းေတ္ာေတာ္မ်ာမ်ား အေရးပါပါတယ္။
ေမး အမြန္းရဲ႕ ဒုတိယအယ္လ္ဘမ္ကုိ စီစဥ္ေနၿပီလုိ႔လည္းသိရတယ္။ အမြန္းရဲ႕ ပရိတ္သတ္ေတြကုိ အဲ့ဒီသတင္းေလး ေပးပါဦး။
ေျဖ ေအာက္တိုဘာ တတိယပတ္မွာ ထြက္ႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနတယ္။ Title ကုိေတာ့ အပီးသတ္ေရြးေနပါၿပီ။ မၾကာခင္ေတာ့ ပရိတ္သတ္သိရေတာ့မွာပါ။ ၿပီးရင္ သီခ်င္း ဆယ္ပုဒ္ပါပါမယ္။ အဲ့ဒီထဲမွာ က်မကုိယ္တုိင္ေရး ထားတဲ့ သီခ်င္း ၇ ပုဒ္ပါပါတယ္။ က်မ ပရိတ္သတ္ေတြကုိ က်မ သီခ်င္း အသစ္ေတြေပးခ်င္ေနတာ ၾကာပါၿပီ။ မႏွစ္က ေအာက္တုိဘာမွာ “မင္းေပးတဲ့အခ်စ္” ဒီဗီဒီ ထြက္ထားပါတယ္။ အဲ့ေတာ့ တႏွစ္ျပည့္တဲ့အခ်ိန္မွာ က်မ ေနာက္ထပ္ အယ္လ္ဘမ္အသစ္ကုိ ေအာ္ဒီယုိအေနနဲ႔ ပရိတ္သတ္လက္ထဲကုိ ေပးမွာပါ။
ဧရာ၀တီ

0 comments:

Post a Comment