ေလးေယာက္ေျမာက္ ေယာကၤ်ားယူအံုးမည့္ နာမည္ေက်ာ္အဆိုေတာ္


မၾကာမီက ေဂ်လိုသည္ အသက္ ၂၇ ႏွစ္အရြယ္Casper Smart ႏွင့္ တြဲေနမႈကို ရည္ညႊန္း၍" ရွင္ ေကာင္ငယ္ငယ္ေလးေတြကို သေဘာက်လား" ဟု ေမးလိုက္သည္ ။
တီဗီြ႐ုပ္သံ အစီအစဥ္မႉး Chelsea Handlerခ်ဲလ္ဆီးဟန္ဒလာ ႏွင့္ ေတြ႔ဆံုေမးျမန္းခန္း 

တစ္ခုတြင္ အဆိုေတာ္ ဂ်နီဖာလိုပက္ဇ္က -
"ကၽြန္မ ေနာက္ထပ္ အိမ္ေထာင္ျပဳအံုး၊ ကၽြန္မ ဆက္ဆံေပါင္းသင္းရတာကို ၾကိဳက္တယ္၊ အပ်က္မလုိ ေလွ်ာက္ မေနခ်င္ပါဘူး။ အဲဒါမ်ဳိး မလုပ္ဘူး၊ ကၽြန္မ ဒီလို အစားထဲက မဟုတ္ဘူး"ဟု သံုးၾကိမ္တိုင္တိုင္ လက္ထပ္ဖူးသူ အသက္ ၄၅ ႏွစ္အရြယ္ ေဂ်လိုက ေျပာသည္။

ယခုအခါတြင္ တတိေျမာက္ ေယာက်္ားႏွင့္ ကြာရွင္း ထားသူ၊ ကေလးႏွစ္ေယာက္ မိခင္ ဂ်နီဖာလိုပက္ဇ္က" ဟုတ္တယ္။ ကၽြန္မ လူငယ္ေလး တစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲေနတယ္။ ကၽြန္မ ေနာက္ဆံုး ခ်စ္သူေပါ့"ဟု ၎ကေျပာသည္။ ၎က ေျပာျပရာတြင္ အရင္က လက္ထပ္ခဲ့သည့္ နာမည္ေက်ာ္ ေယာက်္ားမ်ားႏွင့္ ရည္းစား ခ်စ္သူ အမ်ားစုမွာ ၎ထက္ အသက္ပိုၾကီးသူ သို႔မဟုတ္ သက္တူ ရြယ္တူမ်ားသာ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎သည္အဓိကအားျဖင့္ လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာ ဆြဲေဆာင္မႈ ရွိသူကိုသာ စိတ္ဝင္စားေၾကာင္း ေျပာသည္။

ယခင္က Ben Affleck, Sean Diddy Combs တို႔ႏွင့္ တြဲခဲ့ဖူးၿပီး Marc Anthony ႏွင့္ ၁ဝ ႏွစ္ တိုင္ လက္ထပ္ခဲ့ဖူူးသူ ဂ်နီဖာက "ကၽြန္မ ကၾကိဳတင္စီမံကိန္းေတြ ဆြဲမထားပါဘူး။ သူ႔အလိုအေလ်ာက္ ျဖစ္ျဖစ္ လာၾကတာပါ။ ကၽြန္မ စီမံကိန္း ေကာင္းေကာင္း ဆြဲဖို႔ေတာ့ လုိေနၿပီ ထင္တယ"္ဟု အဆိုေတာ္ ဂ်နီပါလိုပက္ဇ္က ေျပာသည္။

Mizzima News Daily

0 comments:

Post a Comment